AJ!

hej, har SKIT ont i min arm..för osmart som jag så ramlade jag och fick ärr på min arm? och lite på ett av benet...

Aja, vill inte prata om det nå mer, hade hoppate på att oscar och todde skulle komma MEN NEJ, sen så frågade jag david, MEN NEJ, sen sam MEN NEJ. och ja , så vidare....så jag är ensam hemma med my till typ halv 1, för då slutar pappa jobba ;)
han har ju gjort det iaf sen 9 så , lite skönt :D

Imorgon är det söndag , nästan skola! Fast det är sååååå himla skönt att det snart är sportlov, OCH JUSTE :O
jag har ju prov på måndag, spanska -.- oh no , och typ klasskier förhör....herregud ! MÅSTE PLUGGAS!

nu ska jag spela lite sims, fick just en BÄBIS ♥ hihi, fast det blev en pojke ;@ ville ha en tjej (a)

Nu orkar jag inge mer...ska snacka med oscar, han trodde inte på mig först när jag hade ramlat? ;o

aja, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0