brynästigern i mitt ♥

Hej allihopa!
Dagen ägde (y) först vare skola, det är ju helt ok kul!
Sen så åkte jag till stan och träffade maxi, vi åkte till brynjan (host) HAHA! vi skulle ju till matchen på läkerol ;)
vi fick åka BRYNÄS BUSSEN  till matchen, awsoooome ;d
aja, brynäs förlorade iaf, INTE BRA, men det var kul att vara där ändå med älskade maxi♥

http://mmaximiliahollinder.blogg.se



Imorgon är det FREDAG,, och jag är ensam hemma till 11 ;; HAHA snajs ;)
Då blir det PARTY, elr inte? iaf skönt med fredag!

P.S
JAG HAR FÅTT EN IDOL! BRYNÄSTIGERN! vem fan vill inte va en maskot? bli älskad av alla och få gå ut på isen och dansa och ha kul! Jag fick en kram av han och han är så varm och mysig! vill fan sova med honom! INTE MISSTOLKA!

nej, det är mitt mål med livet, JAG SKA BLI EN MASKOT! yep, i Miami, om jag nu flyttar dit ;)



aja pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0