brynjan och chillar

Tja!
Idag är det...LÖRDAG, och det är sportlooov :) SKÖNT elr vad?
aja, idag har jag vart på stan och shoppat lite! naaaaajs.
Nu är jag på brynjan , ja jag är här ofta...men det är ju för att pappa jobbar här, so why not lixom? ;)
ingen mer ville komma hit för dom är ... lata? elr , dom ''orkar'' inte, haha :P
imorgon så händer inget spc, och det är skönt! SÅÅÅ,det är bara att höra av sig om du vill hitta på något ;)

Har inte så mycket mer att säga... för det händer inte så mke i mitt liv, fast jo ;)
jag har faktiskt en känsla av att jag är lite efter i SO på skolan...fattar typ inte vad vi ska göra,
och så ska man stå och redovisa för hela klassen, sååå , det kommer ju gå bra (y)
jag skriver om kvinnor i aten, och det går INTE så bra för tillfället,
och en till sak som jag insåg, jag saknar min förra klass, ...
jag får sms om att dom tycker det är tomt utan mig och att dom saknar mig,
jag trivs skit bra nu på engelska, men självklart saknar jag dom! (L)

Nu ska ni få höra 2 roliga konversationer jag har haft med min pappa ! INTRESSANT! :D

1.

Pappa: ey mannen vad leker du?

Jag: ABOOW ska jag hämta min kusin eller?

Pappa: ...

Evelina: AH MEN DIN MAMMA!

Pappa: vad säger du om min mamma? DIN MAMMA luktar CURRY!!

2.

Jag: PAPPA när har filmen laddat klart? PAAAAAAAAPAAAAAA är den klar eller? asså pappa är den klar? jag vill se den, PAPPAPPAAPPPA är den klar eller?

Pappa: MEN TA DET LUGNT, alla dagens ungdomar behöver fan gå på .......YOGAKURS!!!


HAHAHA dom äger ;) och hahahaha...yogakurs -.- :d
japp det var dom det,

Nu har jhag faktiskt inte något mer att säga...hmmm....ska tänka vänta!
JO JUSTE :D
haha.....
jag köpte en tröja till love idag, as najss! med luva och allt, han ser ut som värsta gangstern i den... ;)

NU HAR JAG INGET MER ATT SKRIVA, JAG LOVAR 

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0