helvetes huvudvärk...

Hej!
Lång skoldag idá! Men ändå rolig såklart!
Efter skolan drog jag till gympan och tränade ungarna..haha kulkul, fast inte kul när dom inte lyssnar -.-
& så har jag världens huvudvärk och sånt skit, men jag ska sova så jag mår bättre...
Sen efter gympan fick jag skjuts till brynjan, (pappas jobb) där var det ju ...lugnt :)
Vi satt och pratade mm, och så fick vi reda på att det hade snotts väska, jacka och mobiler,¨
min mobil vart ju stulen där...asså är ungdomar sjuka i huvet eller?
Skaffa egna pengar och eget liv...aja!

Har så JÄVLA ont i magen o huvet...så jag orkar inte skriva så mke mer,

JO, kom på att jag ska byta design, nina får hjälpa mig, hon har en SKIT snygg blogg ;)

http://www.yesnina.blogg.se

japp checka! ;)

mmh,pöss sötisar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0