lugnet hos mormor o morfar!

Hejhej!

Nu är jag hemma hos mormor och morfar, riktigt skönt, sån skillnad när man bor i stan själv..haha :)
Idag har det inte hänt mycket, (som det inte brukar här) kusinerna och jag vaknade där uppe, andra våningen alltså, sen så hade vi bara lite kul. Jag och tilda upptäckte ett roligt rum, aja som lukta skit ;)
Sen så skjutsade jag och morfar kusinerna till tågstationen, dom skulle hem till sin mamma i uppsala,
dit jag kanske ska flytta :D

Nu ska jag bara ta det lugnt och sen blir det väl en sista prommis med hunden ;) (hundarna)
Och jag hoppas mormor ger mig en chokladkaka sen ;; haha mina hundögon så säger det bara KATCHIING
imorgon kommer det inte hända mycket till heller, såklart! Vi ska baka lite bullar iaf ;)
GOTT (L)

ha de bra ,
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0