NU...

uppdaterar jag, haha har haft fullt upp, men passar på nu ! ;)
Idag är det...ska kolla, ONSDAG! och det var väl en lugnt dag i skolan! sista lektionen (Choise) ägde!

Jag fick börja i Mr.Jackssons grupp! Drf är det självklart bäst (typ kär i honom)
aja, han visa oss en skräckfilm om typ läskiga änglastatyer, man ska inte blinka om man kollar in dom i ögonen, nu har jag blivit rädd för statyer och om jag glor på en så tänker jag ''inte blinka, INTE BLINKA'' :D haha...
Sen så åkte jag hem, SKÖNT! och så har jag typ trööööööööögat ända sen dess, för jag är ensam hemme till nio
alltså så har jag en halvtimme kvar själv av min tid ;)

Imorgon så är det bara en vanlig skoldag, fast sen! SEN hörni ;) då ska jag och maxi på hockey!
Och det är speciella biljetter kan jag säga er , för vi får gå in till brynässpelarnas omklädningsrum ;) MOAHAHA! :D

det ska bli aweeesomeee! (y)

Nu ska jag fortsätta snacka skype med my ♥


pusssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0