plugg plugg plugg...

Hej!
Idag är det ., MÅNDAG, världens bästa dag fast nä?
Skrev inte nå igår för jag var på fjärran med my ;)
Haha kändes jäkligt skönt, längesen man bada, vi badade lite med linus östlin,viktor andersson,eric stockberg och anton tornhult också :)
Men sen vare inge mer med det, hon sov hos mig också!
Idag var det skola, lika som vanligt. Och jag kom på att jag har vääääldigt mycket plugg just nu,
jag conne & nina fick t.om stanna efter skolan och jobba med vårt engelska sak . herregud, men det går bra ;)
Nu ska jag snart ta en lång och en skön dusch, sen gå med hunden, sen sova zzZZzZZzZZZzzz
Imorgon är det tisdag, och JAG ÄLSKAR TISDAGAR, bara för att:
1. Det är ingen matte i skolan
2. bara allmänt , inte så lång dag i skolan ;)
3. jag har INGET att göra efter skolan, känns skönt (y)
Aja, så jag känner mig taggad , fast det sorgligaste med tisdagar är att vi inte har Mr.Jackson :( (L)(L)(L)
Ja jag vet, jag är typ beroende av han *dräggel* ;;
Nu ska jag checka fb, sen bloggar :* SEEYA! (y)
bild från bussen till fjärran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0