popcorn!(y)

Tjatja! :*

Idag så var det skola igen, kulkul, kommer inte berätta hela dan för er som i förra , haha :)
fast jag kan berätta om en sak som hände nu när jag skulle hem,
jag stog med nina o conne o prata m några killar , (vi hade slutat skolan ju och skulle hem)
så jag tog upp mobilen för att messa mamma, medans vi skulle gå ut bara,
då kommer en lärare och skriker på mig, rätt framför näsan!
- PUT THE PHONE DOWN, GO OUUUUT!
så pekar han mot utgången... hahahaha :D
aja, det gick bra iaf !

Det kommer bli en skön dag idag, känns som jag har så mycket att göra men just IDAG har jag ingenting att göra, så jag ska bara sitta hemma och mysa, ;) SKÖNT!
sitter och äter popcorn! (y)

nu ska jag spela SIMS 3 ;)

VET NI att det har kommit en ny sims pack! ( utomhusprylar & underhållning) som mer pooler,fotboll m.m

FETT KUL :D

och i mars så kommer ju sims 3 medeltiden! fyfan va flummigt, med kungar och drakar och uppdrag på sims,
jag är inteee beroende bbara så ni vet! *host* :)

aja innan ska jag kolla bloggar, pussss :*

/Evelina Axner ♥


Kommentarer
Postat av: ..

Engelska skolan är störd!

2011-02-04 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0