SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!




Postat av: Hanna Carlsson

varför bytte du skola? :)

svar: Jag bytte för att jag skulle satsa mer på skolan, få bra betyg betyder ett bra jobb! därför börja ja på engelska skolan!

Postat av: Emma Ågren

vad använder du för program till din header?
Och hur gör du din bakrund?
Sista: har du några mer roliga tips för bloggen? :)

svar: hmm...kör med picnik ja! roliga stickers och texter där :)

Postat av: Anonym

vilken kille har du kommit längst med i ett förhållande? och vad hette han?
är ni fortfarande tillsammans eller är ni bara kompisar? ;)

svar: ja du, anonym!... det är nog viktor,vi är bara kompisar nu men jag vill inte säga så mycket vad som var ''längst'' privatliv ? ;)

Postat av: ninaaaa

Hmhhmhmhm, vad tycker du om din nya klass? ;)

svar: jag säger bara såhär nina, jag älskar klassen, skulle nog inte kunna ha en bättre klass eftersom du och cornelia är ju där ;)♥

Postat av: orkar inte namn...

vad är dina planer när du blir stor? :)

svar: MYCKET PLANER,men för att göra det kortare så säger jag bara såhär: när jag tar studenten ska jag leva livet i ett år tills My har tagit studenten...sen så ska vi ha mke pengar, och flytta till MIAMI, där ska jag leva ett bra liv, ha familj, och ha ett awesome jobb :)

Postat av: elin

berätta mer om din hund!

Skit söt verkligen :)

svar: Min hund (Love) är en blandras mellan chihuahua och prazky kryzarik,när han var liten var han grå som en varg, så han kalladess ''vargen'' nu är han mer rödfärgad som en räv, men han beter sig som massa andra djur! XD och jag håller med dig han är verkligen skitsöt! kommer nog slänga in ett inlägg med bara bilder på honom, så håll utkik så kommer dom bilderna snart! :)

Postat av: adam

vad är din stil, alltså musik,kläder ALLTING?

svar: min stil är nog...lite allt möjligt, ena dagen kan jag klä mig med tights och ett fint linne, ena dagen klär jag mig med jeans (häng) och en cool t-shirt och mer ''hip'' stil, och musik, jag lyssnar på allt möjligt, pop,rap,rock(lite) och ja..jag är lite blandras hehe ;)

Postat av: jesus

hur kom du på en blogg?

vad är din största lögn?

gillar du björnar?

gillar du pudding?;)

svar: min allra första blogg hade jag för att jag ville dela av mig mitt liv till andra, nu tycker jag det är skönt att bara skriva ner allt man känner och tycker, och alltid kul att få kommenterer om hur duktig man är o så ;)
min största lögn, vet inte...har nog inte ljugit så pass mke ;)
JAG ÄLSKAR BJÖRNAR, goa och kramiga♥
pudding, älskart!

Postat av: mimmi

Är du nöjd med ditt utseende?
Vem är snyggast i hela världen?
Vem hatar du?
Är du kär?
Vad skulle du göra om din pappa dog?

svar: asså jag bryr mig inte så mke om mitt utseende, jag är den jag är! det får jag stå för, men lite saker är man ju arg över...
snyggast i heela världen är lätt PAPPA :D
hata är ett starkt ord, men som jag brukar säga: jag hatar folk...:p
ja jag är kär♥
om min pappa dog, det skär i mitt hjärta bara jag tänker på det, jag skulle gråta (såklart) och inte lite heller, MYCKET. han är ju min bästavän(L) och jag skulle alltid tänka på honom, altid ha han kvar hos mig, många säger att dom ska ta självmord när deras pappa dör, det är tvärtom för mig, jag skulle leva för honom♥♥♥♥♥

Postat av: Anonym

vad är din största mardröm?
Vad önskar du dig?
Vilken av alla dina killar var bäst?

svar: Att mamma och pappa dör...
Jag önskar mig pengar och lycka!
Victor♥



Postat av: adam broden
jag gillar dig , gillar du mig?

svar: haha lilla gubben, jag gillar inte dig och har sagt det flera gånger...hitta nån i din egen ålder!

så det var ALLA frågor...;)

och fick en kommentar om att engelska skolan suger? NEJ NEJ NEJ NEJ, den äger! (y)
ja jag vet att det är mycket strängt, reglerna t.ex. men tänk på betygen!
man lär sig såååå mycket där,
och jag som älskar att prata engelska, passar mig skit bra, kanske inte är något för dig?
men skolan äger ändå, så var bara TYST

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0