USCH, vad jag hatar läxor...

tjaaa,
jag har MYCKET läxor att göra = inte kul!
asså det är såååå jobbigt, och ah , jag fattar inte så mke men aja ;)
Jag stör mig PÅ EN VISS PERSON!
att man följer efter en är sååååååååååååååå drygt , bara så du vet! och hur du ...ah herregud?
VADÅ punkare, HAHA snarare nå annat, typ , och asså, hör du inte vad vi säger om dig?
kommer du någonsin fatta att vi INTE vill ha dig som vår svans, jag SPRINGER i korriodoren för att få av dig men herregud, du har satt seriöst en GPS i min hals, för om jag gömmer mig typ på toaletten så hittar du mig på en gång, och JAG LOVAR, snart kommer jag gå fram till dig och säga som jag tycker, herregud,...
aja
Idag i skolan så var det skööönt, INGEN MATTE! och så vare hemkunskap ;)
och sista lektionen, var science, men då så var ms Mcelhinney sjuk , så vi hade en najs vikarie,
vi kolla på romeo och julia, så det var bra :D
måste göra massa saker nu , som:
* först kolla bloggar och göra allt klart på datan
* Gå ut med hunden..
* BAKA (L)
* sen ska jag städa , garderoben...-.-
* ha mysigt. ;)
Japp, det är lite saker men det känns som om det kommer ta en evighet !,
puss *:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0