jag är inte sur på dig..

Heej!
Idag är det onsdag, imorse så gick jag till stan och mötte Hanna & Emelie, som vi brukar göra för vi tar bussen tll skolan tillsammans,
Sen hade vi spanska på första lektionen, och vi hade en vikarie, en gumma som hette Ulla! Såååå jobbig, kan ju inte äns spanska! haha.. :)
Och i skolan så skriker alla till mig: SVIIIKAREEE! asså bara för att jag ska byta skola.. men jag bjuder på glass på fredag för min klass ;) haha och jag kom på att et bara är 2 dagar kvar i min skola nu!!

Nu ska mamma komma hem snart så ska hon lära mig att tvätta kläder, för jag ska tvätta själv nu ;) hehe..
Och efter det så ska jag gå en snabbis och spela gitarr på kulturskolan! Lära mig är det bästa jag vet (L)

Och SEN efter att ha kommit hem och tagit undan kläderna från tvättmaskin så ska jag till gymmet ;)
Bli stor och stark!, fast nä... inte mer stor för mig tror jag ? :p

Och bara så ni undrar så är jag hos mamma, och glömde överladdningssladden hos pappa så jag kan inte föra över bilder... Så ni får leva med tomma inlägg! kanske kommer en ibland? ;)

Imorgon ska jag leka med emelie wahlgren, hihi:)

Inget mer vill jag säga.. tror jag!


Ni får ha en bra dag så skriver jag mer ikväll!

puss
/Evelina Axner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0