ÄLSKAR DIG PAPPA, SJUKT MYCKET!♥

Tjeena!
På topp humör idag! ;) alltid bra...
Idag så vaknade jag tidigt och så tog pappa och jag en tur till brynjan, och DÄR så åkte vi till hemlingby,
F1 NAJS asså, och så fick jag träffa ina och tua, sjukt kul att träffa ina för det var så längesen (L)
aja, sen så hände de lite grejer som: slalom,pulka,göra bröd (gott), rida berta,åka skoter och bara ha kul.'
najs :D

Snart ska jag till mamma för då ska vendela komma till mig (L)(L)
HAR SAKNAT HON SKIT MKE, så det ska bli kul! :)
sen ska vi paaarta, sen sova hos henne! tagga tagga tagga tagga till tusen!

Nu ska jag läsa bloggar och lyssna music!


ha en bra torsdagskväll som jag kommer ha allihopa (y)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0